Monday, May 4, 2009

Maličká

Kéž by nebylo slov, niterně ploužících, řemen,
v patách kráčíš si popelem, nad hlavou praskáš, cement,
monotónem si, šeptáš mi - že nejsem ten jeden.

Neměň, kouzlíš obrazy, proklety - pasti dávaj ti sílu,
rozdílem světla, tmy, rozkošně brouzdáš se v hNilu,
monotónem mi, šeptám si - dementem z rána se zliju.

Prostá a maličká, schoulená semenem mě, vidí se, je?
duhu bys mnou, mou hodila, hádám sebe, divíš se? kurví se? kurvím je?
monotónem šeptám - amnestie?

Kéž by nebylo slov - amnestie.

5 comments:

  1. lovely ;) myslím, že nám tady vzniká skupinka stejně jako za Ferlinghetiho? Troufalé? Hovno...vono je to i historicky poměrně analgické, v améru tito chlapci vznikli v 50. letech, tedy cca 20 let po krachu americké ekonomiky a jejímu opětovnému velkobudování...no a my jsme 20 let po revoluci a nástupu kapitalismu a prachy až na krev...

    ReplyDelete
  2. no ona tam ještě byla světová válka, která to trošku zbrzdila (mno z ekonomického hlediska spíš rozproudila). já ještě počkám pár let na vývoj, jinak bych nechal tu vzpouru o generaci níž, ale tak když nebude zbytí.... :))

    já jsem hovnopoetickej, to sou spíš takový cancy, ten Curtis dělá svoje, největší depresor hudební historie:)

    ReplyDelete
  3. no jo vidíš, na 2. světovou jsem zapomněl...na druhou stranu se v améru se moc nebojovalo, a jak říkáš pro amíky to byl kšeft, kterej pomohl jejich ekonomice na nohy...

    ReplyDelete
  4. ty voe, ona je ta basen podle me snad dobra! utikej dal, ja si prectu dalsi prispevky :-) a oblikat kabat dedy ferlinghettiho, oprasovat jejich hlasky mi neprijde dobre; i kdyby se to zaclo darit (to snad poprve slysim spiralu jako lichotku, a jeste od sebe!), neni zdrave se o to Snazit. no a ted vidim, ze kritika je na vic radku nez chvala a to se spatne chutna, tak jeste nabliju nejake hovna at to vyrovnam. hovnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hovnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hovnaaaa

    F
    aha jeste si b udu muset yridit profil a husty nick, snad priste

    ReplyDelete
  5. chudaci nasi potomci.. nase generace uz to tu vyblije vsechno (doufam teda)
    a na ne nezbyde nic

    muheheeee

    ReplyDelete