Sunday, August 29, 2010

Jan is back

Tak ve čtvrtek 26. tohoto měsíce jsem se vrátil. Takže za 25 dní hm.
Nic mě nenapadá, ještě je brzy. Fotky jsou na kokot. Oči jsou na kokot. Zima je na kokot.

No ještě to pro mě bude těžké vyrovnat se s vlastním já v daném místě a čase. Když se pohybuju cestovatelskou rychlostí, duše ani tělo se často nestihnou usadit a já už opět vstávám a utíkám poznat nové. Jak jednoduché.. a jak náročné to přestat dělat.

Maps google se neumoudřil. Ale z Frenu na sýrijské hranice jsem najel zhruba 4850 km. Pak jsem cosi (řeknu 1000 km) procestoval tam, zamířil do Libanonu a opět do Sýrie, a opět ze sýrijských hranic do Brna já najel 2800 km.

Celkově 25 dní a 8650 km. Mhmm to je 346 km denně. Denně jsem v průměru ujel vzdálenost z Frenu do Prahy. Na další je ještě brzy...

No comments:

Post a Comment